Pomoc
Nasz zespół jest zawsze do Państwa dyspozycji
Pytania dotyczące zamówień i wysyłki
Zamówienia i wysyłka
W naszym sklepie internetowym oferujemy tylko przedmioty fabrycznie nowe w oryginalnych opakowaniach z pełną gwarancją.
Aby sprawdzić status Twojego zamówienia, zaloguj się na swoje konto w naszym sklepie internetowym. Po zalogowaniu będziesz mógł/mogła zobaczyć aktualny stan realizacji zamówienia. Dodatkowo, będziesz otrzymywać powiadomienia e-mailowe informujące Cię na bieżąco o postępie przygotowań i wysyłki Twojego zamówienia. Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy!
Sprzedajemy tylko towar, który mamy fizycznie w magazynie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.
Chcesz zwrócić zamówiony towar?
Zwroty i wymiany
Skontaktuj się z nami, pomożemy Ci wybrać najlepszą metodę zwrotu.
Tak, możesz zwrócić rozpakowany produkt w ciągu 14 dni od daty jego odbioru. Jednak zastrzegamy sobie prawo do zmniejszenia kwoty wynikającej ze zwrotu w zależności od stopnia zużycia sprzętu.
Każdy produkt zakupiony przez Internet możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty odbioru zamówienia.