Potrzebujesz pomocy?
Często zadawane pytania
Aby sprawdzić status Twojego zamówienia, zaloguj się na swoje konto w naszym sklepie internetowym. Po zalogowaniu będziesz mógł/mogła zobaczyć aktualny stan realizacji zamówienia. Dodatkowo, będziesz otrzymywać powiadomienia e-mailowe informujące Cię na bieżąco o postępie przygotowań i wysyłki Twojego zamówienia. Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy!
Sprzedajemy tylko towar, który mamy fizycznie w magazynie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.
Każdy produkt zakupiony przez Internet możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty odbioru zamówienia.
Produkt odsyłasz na swój koszt. Możesz to zrobić dowolną firmą kurierską. Pamiętaj – nie przyjmujemy paczek, które wyślesz za pobraniem.
Skontaktuj się z nami, pomożemy Ci wybrać najlepszą metodę zwrotu.
W naszym sklepie internetowym oferujemy tylko przedmioty fabrycznie nowe w oryginalnych opakowaniach z pełną gwarancją.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami
Olbitsklep.pl
Biuro, adres do zwrotów
ul. Stanisława Stohandla 11
43-600 Jaworzno
NIP: 644322690
REGON: 523301662
Tel: +48 570 265 929
E-mail: biuro@olbitsklep.pl